V této sekci naleznete Vaše dotazy a následné odpovědi. V případě, že v budoucnu narazíte na jakýkoliv problém, zkuste si nejprve přečíst Vaše nejčastěji kladené otázky, zda v nich nenaleznete případnou odpověď.
Co znamená tento symbol? ""
Symbol rakety (fast shipping) u položky v katalogu značí zboží, které odesíláme do 24 hodin od obdržení Vaší objednávky.
(V případě objednání zboží s tímto označením v kombinaci se zbožím bez tohoto symbolu je zboží odesláno ve standardní lhůtě 3 - 4 pracovních dnů)
Co dělat v případě, že nedostávám informační sdělení na e-mail?
Nejdříve ve své e-mailové poště prosím zkontrolujte, zda e-mail nepřišel do spamu. Pokud jej zde nenaleznete, zkontaktujte nás a my situaci vyřešíme.
Jaké je bankovní číslo účtu platné pro Slovensko?
Číslo účtu pro Slovensko je 2900300323 / 8330 (Fio banka Bratislava, a.s.)
Objednal jsem zboží a vybral platbu bankovním převodem. Kdy mám uskutečnit bankovní převod?
Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, vyčkejte prosím s platbou do doby než obdržíte následující e-mail s předmětem: „POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY PRO ZADÁNÍ PLATBY“. Tento e-mail obsahuje detailní shrnutí a potvrzení Vámi uskutečněné objednávky a současně přesnou finanční částku a bankovním spojení našeho účtu.
Faktura za můj nákup je vložena do zásilky?
Všechny faktury
jsou zasílány elektronickou formou ve formátu PDF, která je v souladu
s platnými zákony České republiky. Faktura bude odeslána na Váš e-mail, který
jste uvedl/a při Vaší registraci.
Je možný osobní odběr ve Vaší provozovně v Brně?
Osobní odběry na našem sídle společnosti jsou možný na základě požadavku a to při objednávkách nad 50.000Kč nebo nad €2.000 bez DPH.
(Veškeré zásilky zasíláme naším zákazníkům těmi nejlepšími přepravními společnostmi UPS, FedEx.)
Velkoobchodní ceny jsou uváděny bez DPH?
Ano, velkoobchodní ceny jsou vždy uváděny bez DPH. Následně je u tuzemských zákazníků 21% DPH vypočítáno zvlášť před samotným potvrzením objednávky. V případě dodání zboží zahraniční společnosti v rámci státu EU, která je plátcem DPH, není DPH účtováno.
Poskytujete data a XML feedy?
Ano a nejen to :-)
V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte:
Pevná linka: (+420) 541 211 405 - volba 2
e-mail: dropshipping@b2bhodinky.cz
Kde naleznu fakturu za můj nákup zboží?
Veškeré faktury jsou zasílány ve formátu PDF na Váš e-mail. Jedná se o elektronickou formu daňových dokladů, která je zcela v
souladu s platnými zákony České republiky.
Pokud byste fakturu ve své e-mailové schránce nenašli, podívejte se prosím, zda
Vám ji poštovní klient omylem nezařadil do nevyžádané pošty. V případě, že ji
nenaleznete ani tam, informujte nás prosím v pracovních dnech na níže uvedených
kontaktech:
Pevná linka: (+420) 541 211 405
e-mail: uctarna@b2bhodinky.cz
Kolik
budu hradit za dopravu zboží po České republice?
Cenu za přepravu
zásilky můžete
zkontrolovat jednoduše tím, že vložíte vybrané produkty do košíku a náš systém pro Vás cenu automaticky vypočítá na základě hmotnosti každé jednotlivé položky.
Při
objednávce nad 50.000Kč (bez DPH), pro ČESKÉ ZÁKAZNÍKY JE DOPRAVA ZDARMA.
Podrobnější informace ohledně dodacích podmínek naleznete v sekci: Dodací podmínky
Kol'ko
budem hradiť za dopravu tovaru po Slovenské republice?
Cenu za prepravu zásielky môžete
skontrolovať jednoducho vložením vybraných produktov do košíka: náš systém je
pre Vás automaticky vypočíta na základe hmotnosti každej jednotlivej položky.
Pri objednávke nad €2.000 (bez DPH), pre SLOVENSKYCH ZAKAZNIKOV DOPRAVA
ZADARMO.
Podrobnejšie informácie ohľadom dodacích podmienok nájdete v sekcii: Dodacie podmienky
Mohu si ve Vašem velkoobchodě objednat i po 1 kuse? (CZ)
Umožňujeme
velkoobchodní nákup i pod částku nižší než 8.700Kč (bez DPH), minimální
množství objednávky je však nejméně 5.000Kč (bez DPH).
U velkoobchodního nákupu, při částce
nižší než 8.700Kč (bez DPH), je účtován provozní poplatek 500Kč.
Při nákupu nad 8.700Kč (bez DPH) zůstává bez provozního poplatku.
Môžem si vo vašom veľkoobchode objednať aj po 1 kuse? (SR)
Áno umožňujeme veľkoobchodný nákup aj pod sumu nižšiu ako €300,00 (bez DPH), minimálne
množstvo objednávky je však najmenej €200,00 (bez
DPH).
U veľkoobchodného nákupu pri sume nižšej ako € 300,00 (bez DPH), je účtovaný
prevádzkový poplatok € 20,00.
Pri nákupe nad € 300,00 (bez DPH) zostáva bez prevádzkového poplatku.
Je povinné hradit pojištění zásilky 0,5%?
Pro expedici zásilek využíváme přepravní společnosti FedEx a UPS, kteří toto naší společnosti účtují. Pokud si nepřejete hradit toto pojištění zboží 0,5%, můžete ve Vašem nákupním košíku toto pojištění DEAKTIVOVAT. Zásilku poté odešleme bez pojištění, je však třeba brát v potaz, že Vámi zakoupené výrobky budou cestovat na vlastní riziko a případné škody (částečná nebo úplná ztráta zboží, krádeže, poškození) nelze následně uplatňovat u naší společnosti ZAGO s.r.o.
Je
Vámi prezentovaná skladová dostupnost 100%-ní?
Jak můžete shlédnout na našich webových stránkách, nabízíme přes 500.000
kusů a 30.000 modelů zboží, z toho je více než polovina zboží na našem skladě! Máme v
nabídce, také část zboží, která je u našich dodavatelů, tudíž je třeba brát v
potaz, že v některých případech se nemusí některý z produktů naskladnit, a to přesto, že
na našem webu dochází k aktualizaci skladových zásob každých 30 minut. Z tohoto
důvodu, také při platbě ''předem bankovním převodem'' žádáme vždy naše zákazníky, aby
vyčkali vždy s platbou, dokud neobdrží od nás do 4 dnů e-mail s potvrzením
objednávky pro zadání platby. Jednoduše z důvodu, že některý z Vámi objednaných
produktů bude dočasně vyprodaný, tím tak budete mít jistotu, že zaplatíte pouze to
co obdržíte.
Naskladňujeme 90 až 100% objednaného zboží. Na tuto záležitost upozorňujeme z
důvodu, že náš prodej není přizpůsoben pro ''přeprodávání'' našich produktů,
pokud prodejce chce přesto naše zboží přeprodávat, je třeba počítat s níže
uvedeným upozorněním:
V našem velkoobchodě jsou vždy objednávky závazné, tedy i v případě, že některé
z Vámi objednaných produktů se výjimečně nenaskladní.
Je možné objednat i zboží, které nemáte v
nabídce, případně zboží, které máte v katalogu s 0 dostupností?
Zboží, které není v naší nabídce nebo je uvedený s 0 dostupností standartně nelze objednat (výjimkou může být poptávka většího množství konkrétních modelů od 30 a více ks od modelu). V menším množství lze také objednat hodinky, které naleznete v sekci ''NA OBJEDNÁVKU''. Jedná se o produkty z nejnovější kolekce, které pro Vás objednáváme u výrobce: SWATCH, TISSOT, HAMILTON, CK
Kdy budete naskladňovat mnou poptávané modely a jak se
tuto informaci dozvím?
Informace o nových, námi naskladněných produktech jsou uváděny vždy na hlavní straně www.b2bhodinky.cz a to v sekci: ''NOVÉ ZBOŽÍ''. Naše
zákazníky informujeme o nových produktech a nově naskladněných značkách také
pomocí informačních sdělení na Váš e-mail, v průměru 3-4 měsíčně.
Jak náš informační e-mail vypadá? Klikněte ZDE. Budete přesměrování na databázi
informačních e-mailů.
Proč zboží se skladovou dostupností 0 zůstává ve Vašem
katalogu?
Pokud ponecháváme v našem katalogu zboží se skladovou dostupností 0, může to
být z následujícího důvodu: Zboží pravděpodobně budeme v budoucnu opětovně
naskladňovat (bez záruky), z toho důvodu je zboží v katalogu ponecháno. Dočasně nelze však objednat
(výjimkou může být poptávka většího množství konkrétních modelů od 30 a více ks od modelu)
Jsem
internetový prodejce a potřebuji vědět bližší informace k hodinkám, tedy
rozměr korunky, detailní funkce apod..
Z naší
strany je samozřejmostí plná asistence na všechny dotazy našich zákazníků. V
případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kdykoli kontaktovat, avšak informujeme,
že: B2Bhodinky.cz není vytvořen pro internetové prodejce, kteří žádají
specifické dotazy, z důvodů, že s námi chtějí spolupracovat na platformě ''real
time'', tedy přeprodáváním našich výrobků, bez jakýchkoli vlastních skladů.
Jaké
jsou podmínky v případě, že zboží od Vás koupím, mohu Vám jej bez udání důvodu
vrátit?
Vrátit lze samozřejmě zboží, které byste od nás obdržel v neoptimálních
podmínkách, tedy zboží jakkoliv poškozené. Každý námi odesílaný produkt zákazníkovi přísně
kontrolujeme, avšak v případě, že by se na výrobku objevily jakékoliv vady, za
které zodpovídáme, převezmeme veškerou zodpovědnost související s reklamací
za Vás. Zboží vyměníme obratem za nové, v případně, že nové náhradní zboží již nebude dostupné, je Vám vystaven opravný daňový doklad.
Zboží bez udání důvodu ve 14 denní lhůtě nelze v případě
velkoobchodního odběru vrátit. Náš spotřebitel je pouze fyzická osoba - podnikatel nebo právnická osoba s
platným IČ. 14-ti denní ochranná lhůta pro vrácení prostředků bez udání důvodu se na
tyto případy nevztahuje a veškeré vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se v
těchto obchodních případech řeší dle Obchodního zákoníku. Objednávky na našem velkoobchodním portálu jsou vždy závazné, prodáváme pouze obchodním společnostem a živnostníkům s
platným IČ.
Nabízíte popisky Vašich produktů pro internetové obchody?
K produktům nabízíme pouze stručný popis, který vidíte na našich webových stránkách. Jsme velkoobchod zaměřený na B2B distribuci zejména do kamenných obchodů a
velkoobchodů, kteří od nás detailnější popisy k výrobkům nepotřebují (funkce k
hodinkám jsou uvedeny v manuálech, které obdržíte spolu s Vámi zakoupenými
hodinkami). Internetové obchody současně tvoří poměrnou část naší klientely. E-shopům asistenci v podobě popisů a xml feedu neposkytujeme. Eshopy si tvoří veškeré práce svépomocně (popisy, stahování fotografií, aktualizace atd..),
bez naší asistence. Detailnější popisy lze dohledat podle artiklů na internetu.
Mohu si stáhnout z Vašich webových stránek fotografie?
Ano naše fotografie si můžete stáhnout.
Nabízíte katalogy Vámi nabízených značek hodinek a šperků?
Ano, na
vyžádání mohou být spolu s objednávkou poskytnuty také katalogy, avšak pouze na
určité značky, zejména na značky nabízené v sekci NEJNOVĚJŠÍ KOLEKCE.
Případně nabízíme v čele každé značky k vytištění aktuální databázi námi
nabízených produktů prostřednictvím PDF a Excel, viz. obrázek:
|
![]() ![]() |
Můžete mi přidat k mé objednávce další zboží?
Do již uskutečněné objednávky přidávat další zboží
nelze. Pokud si přejete objednat další produkty, je zapotřebí uskutečnit novou
objednávku. Zde budou opětovně účtovány poplatky za přepravu a v případě objednávek pod hranici 8.700Kč / €300,00 zároveň
manipulační poplatek 500Kč / €20,00.
Můžete mi sjednotit 2 objednávky do jedné, abych nemusel hradit 2X poplatky?
Bohužel odstraňování manipulačních poplatků (při objednávkách nižších než 8.700Kč) a sjednocování dopravy možné není. Rádi bychom vyhověli, ale řídíme
se určitými pravidly a pokud bychom tyto
pravidla porušovali, ovlivnilo by to chod našeho velkoobchodu. Veškeré naše
zásilky přebírá naše externí logistika, která kontroluje, naskladňuje a předává
k odeslání přepravním společnostem UPS a FedEx. Všechny objednávky a každá jednotlivá
objednávka je pro nás zpoplatněna. Z tohoto důvodu, tomuto požadavku vyhovět nelze.
Uskutečnil jsem objednávku na zboží s různými dodacími lhůtami, kdy bude objednávka vyřízena?
Pokud Vaše objednávka obsahuje zboží s rozlišnými lhůtami dodání, bude se řídit nejdelší dodací lhůtou, která je relevantní k objednanému zboží. Na požadavek můžeme expedovat dříve první části zboží, která má kratší lhůtu dodání, v tomto případě bude účtováno 1,5x za cenu dopravy.
Jaké jsou dodací lhůty na Vámi nabízené zboží?
= Produkty s tímto symbolem odesíláme do 24 hodin od objednání!
=Produkty s tímto symbolem jsou objednávány přímo u výrobce, dodací lhůta se tak pohybuje mezi 8-mi až 12-ti pracovními dny
* Ostatní produkty, které jsou bez symbolu naskladňujeme a odesíláme standardně do 3-4 pracovních dnů od data objednání.
Uskutečnil jsem objednávku 20-ti hodinek a 1 nebo 2 hodinky jste pro mne
tentokrát nenaskladnili, jakto? Dodáte mi je později?
Ano, tato
situace může někdy nastat a pokud se chybějící produkt/y nenaskladnil/y, tak k
této Vaší objednávce již nebudou dodán/y. Běžně naskladňujeme 90-100%
objednaného zboží, může se tedy stát, že některý
zákazníkem objednaný produkt může někdy chybět. Všichni zákazníci jsou s
touto informací srozuměni, tato informace se generuje zákazníkovi do e-mailu a
to již při první objednávce, kterou u nás zákazník uskuteční. V e-mailu s
předmětem ''Děkujeme za Vaší první objednávku''
uvádíme:
Platba:
Nyní objednávku neplaťte. O platbu Vás požádáme, až bude veškeré zboží
připravené a naskladněné.
Jednoduše
pro případ, že některý z Vámi objednaných produktů bude dočasně vyprodaný, budete mít tak jistotu, že zaplatíte
pouze to co fakticky obdržíte.
Náš
velkoobchodní prodej je především zaměřený na celkovou distribuci do kamenných
obchodů a velkoobchodů, kteří nakupují námi nabízené produkty na vlastní
sklady. Pokud má zájem s námi spolupracovat i zákazník, který obchoduje jako internetový prodejce, často bez nákupu zboží na vlastní
sklad, je zapotřebí, aby prodejce s touto situací počítal.
Bohužel není technicky možné mít z naší strany 100% aktualizaci více než
500.000 produktů, které jsou na našich skladech, přesto, že se nám daří Vaše
objednávky naskladňovat obvykle bez chybějících produktů.
Platby: Kdy mám uhradit objednávku? Jakým způsobem můžu objednávku hradit?
Veškeré
informace ohledně platebních podmínek naleznete v sekci: Způsoby plateb
Je možné si sjednat osobní schůzku a námi vybrané zboží si převzít osobně?
Ano,
samozřejmě nás můžete přijít navštívit osobně na naší provozovně, rádi Vám
ukážeme námi nabízené hodinky a šperky světových značek a zodpovíme všechny
Vaše dotazy. Objednávky odesíláme přepravními společnostmi UPS na Vaší doručovací
adresu, objednávky nad 50.000 Kč /€2000 je možné taktéž si převzít osobně u nás
na provozovně.
Adresa naší
provozovny a sídla společnosti:
ZAGO s.r.o.
Cejl 40/107
602 00 Brno
Kontakt:
Tel.: +420 776 259 511 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-17:00)
Pevná linka.: +420 541 211 405 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-17:00)
E-mail: info@b2bhodinky.cz
Mohu obdržet extra slevu?
Naše ceny jsou již velice zlevněné, jedná se o ceny
rezervované velkoobchodníkům a prodejcům. Můžeme zvážit Váš požadavek extra
slevy, pokud objednávka dosáhne minimální hodnoty 150.000Kč/ 5000€ pro
jednotlivou značku. V tomto případě nás kontaktujte DŘÍVE než potvrdíte
objednávku.
Nabízíte také nějaké další speciální nabídky pro větší velkoobchodní odběry?
B2Bhodinky.cz nabízí také speciální individuální nabídky pro skupinu našich
obchodních partnerů, jak tuzemských tak zahraničních. Tyto speciální nabídky
jsou určené pouze našim zákazníkům s určitou historií spolupráce.
V případě zájmu, či bližších informací kontaktujte:
E-mail: info@b2bhodinky.cz
Nenašli
jste svou odpověď? Jsme tu pro Vás
Kontakt:
Pevná linka.: +420 541 211 405 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-16:30)
E-mail: info@b2bhodinky.cz